هوا فضاییها
عملیات نظامی علیه یمن ـ روز 136

پادگان الصدرین آخرین مقر تحت سیطره انصارالله در استان الضالع سقوط کرد و نیروهای انصارالله بسوی شهر یریم در استان إب عقب نشینی کردند. تاکنون سه استان عدن، لحج و الضالع سقوط کرده و با خروج نیروهای انصارالله از زنجبار، استان أبین نیز در آستانه سقوط قرار گرفته است.

مین گذاری مسیر العلم ـ زنجبار تلفات زیادی از جمله 19 کشته و 136 مجروح، به نیروهای هادی و ائتلاف سعودی عربی وارد کرد و مانع پیشروی سریع این نیروها شد. در میان کشته ها سه نیروی اماراتی نیز بوده است. علاوه بر وادی دوفس و شهر الکود، پادگان تیپ 15 پیاده در زنجبار سقوط کرده و نیروهای انصارالله بسوی شهر ساحلی شقرة عقب نشینی کرده اند. ناوگان ائتلاف مناطق ساحلی و برخی مواضع انصارالله در عمق استان أبین را هدف گلوله باران خود قرار داده اند. درگیری های شدید در أبین ادامه دارد. تعداد زیادی هلی کوپتر آپاچی در این نبرد بکار گرفته شده است.

دیروز هیئت شش نفره متشکل از چهار نفر انصارالله، نماینده صالح و قاسم سلام دبیرکل حزب بعث عربی با هواپیمای عمانی از صنعاء عازم مسقط شدند تا گفتگوهای زیرنظر سازمان ملل را ادامه دهند. الجبیر وزیر خارجه عربستان نیز در مصاحبه ای گفته انصارالله بخشی از مردم یمن هستند و باید در آینده یمن، نقش داشته باشند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






. سینا
22 مرداد 1394 . 14:52
CATEGORIES
TAGS
LINKS
زاهد
من و تو ظهور فرج را محقق خواهیم کرد(کوی ابوذر غفاری)
وبلاگ عطر خوبی ها
ردیاب ارزان ماشین
جلو پنجره جک جی 5

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان هوافضاییهااو آدرسhava-fazaiiha.lxb.com  لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





OTHER

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:






.